wtorek, 4 lipca 2017

Urodziny




Za mną kolejne urodziny. Rodzina wszystko zaplanowała w tajemnicy i udało im się, nie wydali fortuny, owszem prezent tez dostałam. Córka upiekła ciasto włożyła w nie świeczki, maż przyrządził z synem kolację, posprzątali dom i przybrali balonikami. Dzieci przygotowały mi kąpiel pachnącą w oprawie świec, a mąż od siebie dołożył lampkę wina. Wspaniałe są takie chwile, pełne spokoju i relaksu. Nie muszą dużo kosztować, wystarczy troszkę pomyśleć. Dzieci wraz z mężem zrobiły burzę mózgów i wymyślili właśnie taki scenariusz. Takie urodziny czasem mocniej zapadają w pamięć niż huczne i drogie przyjęcie. Bardzo ich kocham, tak bardzo się starali. Dziękuję!!

Ja generalnie mam zazwyczaj dziwne przygody w dzień urodzin, ale nie tym razem. Gdy byłam dzieckiem nie miałam przyjęć, tortów itp. Wakacje nie sprzyjają takim atrakcjom. A gdy już byłam dorosła w urodziny prześladował mnie dziwny pech, może zostało to przełamane…. :)


4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin! Spelnienia marzen i wszelkiej pomyslnosci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Wszystkiego Dobrego z okazji Urodzin.
    Niech każde Twoje marzenie, malutkie, czy dużo spełnia się jak szybko to jest możliwe.
    Zdrówka dla Ciebie i całej Twojej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Uważam, że to wspaniałe, że Twoja rodzina wszystko zaplanowała RAZEM i że tak się starali!

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"