wtorek, 29 marca 2016

Uwierzyć w siebie




„Straciłam wolę do zadowalania tych, którzy mnie nie lubią, do kochania tych, którzy mnie nie kochają i uśmiechania się do tych, którzy nie chcą uśmiechać się do mnie. Już nie spędzę ani minuty na tych, którzy chcą mną manipulować”. Przesłanie Maryl Streep

Dla wielu osób to bardzo kontrowersyjna wypowiedź, ale czy tak naprawdę warto tkwić w trudnych relacjach, jak długo można się dopasowywać, zadowalać innych, by takim jak oni chcą byśmy byli. Mamy tylko jedno życie, więc czemu mamy kreować się na kogoś, kim nie jesteśmy? Wiele osób wstydzi się swoich przekonań, upodobań, dopasowuje się pod innych by być akceptowanym.  

Jakiś czas temu przeczytałam w Internecie „Synku, kim chcesz zostać jak dorośniesz? Chciałbym być sobą. Mogę?”


W życiu nie chodzi tylko o to, by zyskiwać akceptację innych. 
Szukajmy akceptacji w samym sobie, starajmy polubić samych siebie, 
czujmy się dobrze ze sobą, podchodźmy z dystansem do tego, co mówią inni. Bądźmy autentyczni, nie sztuczni - na cudze zamówienie, oczekiwania i cudzy komfort.

Ja straciłam wolę……………


To taka po świąteczna dygresja - spotkania rodzinne itd. Od lat nie byłam tak wyluzowana w święta, nie udawałam nikogo, byłam sobą i mam wrażenie, że nikt się nie obraził. Ba nawet usłyszałam, że jakaś bardziej pewna siebie i silna się zrobiłam, bo wcześniej to taka szara myszka. Hmm…. nie wiem, jako to wyszło dla innych, ja czułam się po prostu sobą. Nie chodzi o urażenie kogoś, nie chcę już nigdy udawać.  Trzeba uwierzyć w siebie.  Ostatnio mój starszy brat powiedział mi – strasznie długo ci to zajęło, ja zacząłem w wieku 7 lat. Może wreszcie się wyluzujesz……

Wszystkiego co najlepsze, życzę Wam poświątecznie!! Uśmiechnijcie się do siebie, pokochajcie siebie, bo jeśli Wy jesteście dobrzy dla siebie to tego uczą się od Was Wasze dzieci. Dzieci uczą się tego co widza, a nie tylko z tego co im mówimy.  :)  Jak będziemy wierzyć w siebie i w to, że wszystko może nam się udać, to zupełnie inaczej podejdziemy do naszych problemów. Wiara to potężne narzędzie!! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"