niedziela, 12 kwietnia 2015

Oliwa z oliwek dla urody wrażliwej cery



Ostatnio uczuliłam się po raz kolejny na krem, który używałam.  Na szczęście kupuję obecnie małe i niedrogie kremu lub proszę o próbkę bym mogła je przetestować. Zakupiłam krem i użyłam połowę opakowania, po czym moja cera zareagowała dość intensywnie na kosmetyk. Pojawił się wygląd jak po solarium, cała twarz czerwona a obwódki wokół oczu białe. Potem pieczenie po każdym nałożeniu kremu. Krem przejął mąż, a ja sięgnęłam po bardzo prosty specyfik do pielęgnacji, po oliwę z oliwek. Kupiłam małe opakowanie 80 ml wysokiej, jakości oliwy (tak małe opakowanie i tak jest tańsze od kremu dla cery wrażliwej). Zaczęłam nią pielęgnować podrażnioną twarz. Najpierw rozprowadzałam wacikiem, ale niestety wacik podrażniał mi skórę, zaczęłam, więc wklepywać dłońmi oliwę, twarz wycierałam po umyciu tylko dotykając i wchłaniając wilgoć ręcznikiem. Po kilku dniach moja cera zaczyna ponownie wyglądać zdrowo. Ostatnio znajoma polecała mi olej z nasion bawełny. Nie używałam, ale nie przeczę, że sięgnę po niego. Podobno jest lżejszy, a koszt to 60 ml około 10 zł. Podobno bardzo dobrze się sprawdza dla cery wrażliwej/alergicznej. Generalnie lubię używać różnych olej w pielęgnacji ciała. Ale niestety skusiłam się po raz kolejna użycie kremu i to był mój błąd. No cóż, może wreszcie pozostanę przy olejach i ich się będę trzymać. Oliwa z oliwek ma szerokie zastosowanie w kosmetyce oraz znaczenie dla zdrowia naszego organizmu, myślę, że warto sięgnąć po sprawdzone metody naszych prababek. 

1 komentarz:

  1. bardzo polecam olej kokosowy. Poza kuchnia stosuje go jako balsam do ciała, do twarzy i .. pod oczy ! wchłania sie perfekcyjnie, zapycha mnie znacznie mniej niz oliwa:)

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"