wtorek, 10 marca 2015

Jadłospisy na okres przedwiośnia i wczesnej wiosny


Mały powrót do tego, co już było. Wstawiłam linki do jadłospisów obiadowych na tydzień z zeszłych dwóch lat. Wyszukałam jadłospisy w przybliżeniu z tej pory roku, wszyscy wiemy, że na sposób naszego odżywiania wpływa to, co jest bezproblemowo dostępne w sklepie. Moje jadłospisy są głównie bezpszenne. Obecnie do diety bezpszennej syna ja się dołączyłam, co daje mi naprawdę bardzo pozytywne rezultaty zdrowotne. Króciutkie wspomnienia moich poczynań organizacyjnych, dietetycznych i kulinarnych w obliczu niewielkich zasobów finansowych. Nie są to przykłady jadłospisów zalecanych przez dietetyków, są przykładem jak przetrwać nie dysponując większą kwota niż 800 zł na wyżywienie pięcioosobowej rodziny. 



Jadłospis z dnia 20 marca 2014 roku

Jadłospis z dnia 7 marca 2014 roku

Jadłospis z dnia 24 lutego 2014 roku 

Świąteczne menu z dnia 28 marca 2013 roku 

Jadłospis z 25 marca 2013 roku 

Jadłospis z dnia 18 marca 2013 roku 

Jadłospis z dnia 12 marca 2013 roku 

Jadłospis z dnia 5 marca 2013 roku 




Moja pizza domowa

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorka Bloga podała że 800 zł dla 5 osób a nie 500 zł dla 8 osób!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no bardzo oszczędnie tez bym tak chciala umieć wydawac rozsądnie pieniądze

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"