wtorek, 24 lutego 2015

Idzie wiosna


Za oknem w przyrodzie widać wiosnę. Czas przygotować odzież wiosenną, zabrałam się jak co roku do przeglądu szaf wszystkich domowników. Trzeba będzie zakupić kurtkę dla młodszego syna, buty dla starszego. Córka ma niezłe zapasy odzieżowe dzięki znajomym którzy oddawali ubrania po swoich córkach. Dzięki temu nie muszę zakupić dziewczęcych ubrań. Mnie przydał by się wiosenny płaszczyk, może coś wyszukam na ciuchach, albo trafię podobny strzał jak 3 zimy temu kupiłam przez internet kurtkę zimową za 10 zł wraz z przesyłką. Kurtka była naprawdę super jakości udało się jeszcze 3 zimy nosić, a teraz wypełnienie kurtki zużyję na wypchanie poduszki ozdobnej na kanapę i maskotki dla córki. Zakup naprawdę się opłacał. Może i tym razem coś wyszukam fajnego. Czyli czas polowania muszę zacząć, wyszukać kurtkę i buty dla chłopców oraz dla mnie płaszczyk. :) Zeszłej wiosny udało mi się kupić super buty dla siebie i fajny żakiet za naprawdę niewielkie pieniądze. Trzeba wierzyć w szczęśliwy traf. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"