czwartek, 11 grudnia 2014

Cisza


Przepraszam, że ostatnio zamilkłam, nie piszę nic...... Troszkę mam więcej zajęć ostatnio, więc i czasu mniej. Młodszy syn ma dziś wernisaż (jego praca jest wystawiana w Bibliotece Miejskiej wraz z innymi pracami dzieci z koła rysunku), jutro występuje syna na popisie kolęd (gra na keyboardzie), zaś w sobotę ma egzamin w szkole. Mąż się zachorował, zdarza mu się to nie często, ale jak już to z rozmachem, na szczęście nikt więcej po za mężem. Prosicie o różne rady, a ja zostawiłam Was bez odpowiedzi, postaram się jutro napisać o świętach i prezentach ;) Trzymajcie się zasady "mnie znaczy więcej" i niech moc będzie z Wami. 

1 komentarz:

  1. To ja czekam z utęsknieniem na wpis:) jakie Pani planuje menu świąteczne?

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"