wtorek, 7 października 2014

Jesienne wegetariańskie danie


Przy robieniu przetworów trochę miałam mało czasu na produkowanie posiłków dla rodziny, ale przecież musieli coś jeść. wykorzystałam więc produkty które były pod ręką i wyszło całkiem fajne, pożywne danie. 

Potrzebujemy:
  • 4 cebule
  • 4 papryki 
  • 1/2 kg fasolki szparagowej
  • 1/2 kg pomidorów lub koncentrat pomidorowy/ puszka pomidorów w zalewie
  • tłuszcz do smażenia
  • pieprz, sól 
Obieramy warzywa, kroimy drobno, na głębokiej patelni rozgrzewamy tłuszcz, wrzucamy cebulę i chwilkę dusimy ją, następnie dorzucamy paprykę i lekko całość solimy i dusimy pod przykryciem. Następnie wrzucamy fasolkę (pokrojoną w kawałeczki około 3 cm) i pomidory (świeże obieramy ze skórki). Podlewamy szklanką wody i dusimy całość, aż fasolka będzie miękka. Doprawiamy do smaku i podajemy z pieczywem. Sycące, zdrowe danie. Można dodać do niego dynię lub kabaczka/cukinię, oczywiście możemy dodać wędlinę np. resztki z lodówki. J zrobiłam wersję bezmięsną. 

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł;) Chyba się skuszę i w tygodniu coś takiego zaserwuję. Jestem ciekawa miny mojego Lubego, gdy dostanie obiad w wersji bez mięsa;)))

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"