środa, 17 września 2014

Dobre marki za darmo


Musze się oderwać od myśli złych. 
Dawno miałam Wam opisać jak można mieć dobre produkty za darmo.
Jest strona rekomenduj.to , logując się na tej stronie możemy brać bezpłatny udział w testowaniu i rozpowszechnianiu produktów różnych producentów. W internecie jest kilka podobnych miejsc dzięki którym można poznać produkty znanych marek, a przy okazji zaoszczędzić nie kupując innego w to miejsce produktu. Mamy temat na rozmowy towarzyskie, możemy opowiadać o swoich spostrzeżeniach używania danego produktu, więc nie czujemy się wyizolowani, bo nie kupujemy markowych rzeczy. O moim testowaniu postaram się Wam napisać w kolejnych postach, opiszę kolejno produkty które otrzymałam do testowania i co z tego wynikło. 

2 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością na szczegóły:) już się zarejestrowałam mam obawy zobaczymy proszę napisać:) współczuję tego co się stało ........ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam własny sposób mogę na priv podzielić się. Np. trzy opakowania Chipsów Lays po 285 gr za free, a od jednej z sieci sklepów Agd kurtkę, parasolkę, smycz i dwa długopisy.

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"