czwartek, 11 września 2014

Czyszczenia kabiny prysznicowej


Dziś zabrałam się za dokładne wyczyszczenie kabiny prysznicowej. Mocno była zabrudzona w końcu kąpie się w niej 5 osób codziennie. Nie chciałam użyć chemii, więc podeszłam do sprawy tradycyjnie uzbrojona w ocet, sodę, wodę i zmywaczek, gąbkowy kuchenny. Rozrobiłam wodę z octem 1:1, wszystko wymieszałam w butelce po płynie do okien, ścianki kabiny spryskałam mieszaniną, a następnie wilgotny zmywak posypywałam sodę i czyściłam kabinę, na koniec spłukałam wodą i przetarłam do sucha. Zakamarki kabiny wyczyściłam sodą z pomocą zużytej szczoteczki do zębów i tadam mam piękną błyszczącą kabinę. Syn wszedł do łazienki i uznał, że dawno tak piękna nie była. Po takiej pochwale poszła bym czyścić coś dalej :) Polecam metodę do kabin z osadem z mydła i wody. Nie używając agresywnej chemii wyczyściłam porządnie kabinę prysznicową i dzięki temu odczuwam dodatkową satysfakcję. 

3 komentarze:

  1. Mam pytanie co do octu. Czy nie został po tym nieprzyjemny zapach w łazience?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do mieszanki wkraplam kilka kropel olejku zapachowego, dzięki temu pozostaje całkiem przyjemny zapach w łazience. Wolę ten zapach od ładnych le niestety toksycznych :)

      Usuń
  2. U mojego chłopaka jest strasznie twarda woda, ścianki kabiny są wręcz białe. Próbowałam wszystkim, octem,sodą,zdzierakami,chemią,domestosem,wybielaczem. Ciutkę lepiej,ale kabina kiepsko wygląda ;/

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"