poniedziałek, 14 lipca 2014

Przeróbka spodni dla dzieci


Często mamy problem ze spodniami dzieci, albo są za krótkie, albo zrobi się dziura na kolanie. Mnie ostatnio trafiły się dwa wariaty. W jednych spodniach syn zrobił dziurę na kolanie, ale za to miał deficyt w krótkich spodenkach. Zatem obcięłam spodnie na pożądaną długość, dokładając materiał na zawinięcie. Podszyłam nogawki i z głowy. Jeśli nie mamy maszyny możemy zrobić to na dwa sposoby, podkleić dół klejonką lub zawinąć i zrobić mankiet, boki czepić ręcznie, a całość zaprasować.




Drugi przypadek jaki miałam do rozwiązania to za krótkie spodnie. Obcięłam nogawki tak by powstała  długość 3/4 i ozdobiłam taśmą która zalegała szafkę od lat.


Dzięki tym przeróbką dzieci zyskały dwie pary spodni, nic się nie zmarnowała, w kieszeni zostały pieniądze, które musiała bym wydać na nowe krótkie spodenki. Myślę, że tymi sposobami można przerobić również spodnie dla dorosłych, nie tylko dla dzieci. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"