czwartek, 3 lipca 2014

Jadłospis obiadowy na tydzień


W naszym obecnym jadłospisie staramy się wykorzystać produkty dostępne w naszym ogródko. W tym roku bardzo duże mamy zbiory malin, więc wykorzystujemy je w naszych daniach, oraz sałatę której też mamy pod dostatkiem. Dodatkowo zebraliśmy 16 kg czerwonych porzeczek i właśnie produkuje się z nich domowe wino na jesienne i zimowe wieczory. 

Poniedziałek
Zupa koperkowa z zacierkami i ziemniakami
Kasza gryczana pól na pół z ryżem (miałam za mało kaszy więc zrobiłam mieszankę), kurczak w sosie (dwa udka obrane z ugotowanej zupy z włoszczyzną z zupy), sałata z jogurtem

Wtorek
Zupa koperkowa z zacierkami i ziemniakami
Naleśniki z malinami (maliny mam z ogródka)

Środa
Zupa szczawiowa z jajkiem (szczaw dostałam od mojej mamy, zrobiony przez nią w słoikach)
Ziemniaki,  kotlety rybne, sałatka z pomidorów

Czwartek
Zupa szczawiowa z jajkiem
Ryż z malinami i jogurtem

Piątek
Zupa jarzynowa z ziemniakami
Ziemniaki, jajko sadzone, sałata z jogurtem

Sobota
Zupa jarzynowa z ziemniakami
Pizza domowa (to nasza mała tradycja, zazwyczaj w soboty jest pizza)

Niedziela
Zupa pomidorowa z ryżem
Ziemniaki, pulpety w sosie koperkowym, mizeria

Na kolacje zajadamy się kalafiorem, młoda kapustą, bobem, fasolką szparagową. Dzieci lubią warzywa więc chętnie je jedzą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"