poniedziałek, 12 maja 2014

Skorupki jajek i resztki pieczywa


Jak już zdążyliście zauważyć nie lubię niczego wyrzucać. Staram się znaleźć zastosowanie dla wszystkiego. 

Pozostały nam resztki chlebka który otrzymała córka po Pierwszej Komunii, niestety chlebek w czasie przyjęcia stracił na swojej świeżości, wyglądał na bardziej pszenny niż żytni, więc odłożyłam go do totalnego uschnięcia, a następnie zmieliłam w maszynce do mięsa i mam świetną panierkę i nic się nie zmarnowało. Można tak traktowa resztki bułek, bagietek, chlebów. Dzięki temu mamy panierkę o znanej nam zawartości, no bo wiadomo, że w sklepowych mogą się znaleźć różne niespodzianki. 
Ja już rozłożyłam maszynkę do mielenia mięsa w celu zmielenia chlebka uznałam, że spróbuję zmielić gromadzone przeze mnie skorupki jajek. Tak też zrobiłam, zmieliłam je i otrzymałam drobny proszek który mogę użyć jako nawóz do kwiatów doniczkowych, ogrodowych roślin lub do wzbogacenia kompostu. Czyli mam nawóz który mnie nic nie kosztował, a to lubię najbardziej ;) 



Oto skorupki zmielone w maszynce do mielenia mięsa. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"