wtorek, 13 maja 2014

Jadłospis obiadowy - kryzysowy na pięć dni


Dziś jadłospis mocno kryzysowy. Brak w obiegu gotówki zmusił mnie do szybkiej analizy naszych zapasów i ułożenia jadłospisu tak by nic nie trzeba było dokupić, alb jak najmniej. Jadłospis przedstawiony poniżej, nie jest propozycją zaleceń dietetycznych, jest propozycją jak przetrwać za niewiele. 


Jadłospis na pięć dni dla rodziny:

Poniedziałek
Krupnik (ugotowałam go z kawałkiem kurczaka, które zamroziłam po ugotowaniu)
Naleśniki z domowym dżemem

Wtorek
Krupnik 
Ziemniaki, jajko sadzone, buraczki zasmażane

Środa
Pomidorowa z ryżem (bez mięsa)
Domowy makaron z pesto brokułowym

Czwartek
Pomidorowa z ryżem
Gulasz, kasza gryczana, ogórek kiszony (posiadam własne)

Piątek
Cebulowa z grzankami (można wykorzystać czerstwe pieczywo do zrobienia grzanek, ja mam zamrożone)
Pierogi z soczewicą i resztkami mięsa z krupniku (które wcześniej zamroziłam)

Może komuś przyda się taki jadłospis kryzysowy. Polecam w chwili gdy nie mamy funduszy przeszukać dokładnie szafki, najlepiej zrobić listę posiadanych produktów i zastanowić się co można z nich wyczarować. Kilka porad znajdziecie w poście "Jak przetrwać ostatni tydzień przed wypłatą" Powodzenia!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"