środa, 12 marca 2014

Szybkie danie obiadowe z fasolą i ryżem


Kolejny dzień bez mięsa za mną. Jak na razie jest super. Nie ciągnie mnie do mięsa, zapach wędlin nie powoduje ślinotoku, więc jest dobrze :) Mąż bacznie obserwuje moje poczynania, ciągle pyta co jem, martwi się bym sobie nie zaszkodziła. 

A oto mój wczorajszy obiad:

Zupa marchewkowa 
Ryż z fasolą i pieczarkami (reszta rodziny też jadła bezmięsny obiad - ryż z jabłkami zapiekany, ja mam alergię na jabłka)

Przepis na moje danie (proporcje dla jednej osoby):
  • pół puszki czerwonej fasoli
  • 1 mała cebula
  • 5 pieczarek
  • ugotowany ryż (ilość zależna od potrzeb)
  • sos sojowy (ilość według gustu)
  • pieprz
  • tłuszcz do smażenia
Pieczarki i cebulę drobno kroimy i przesmażamy na oliwie/oleju, pod koniec dorzucamy wypłukaną fasolę i ryż, całość przyprawiamy pieprzem i sosem sojowym i już, gotowe. :) Naprawdę smaczne danie, bezmięsne i bezglutenowe, szybkie do wykonania. Smacznego!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"