poniedziałek, 3 marca 2014

Coś "nowego" na wiosnę


Jak każda kobieta lubię sobie kupić coś nowego. Zrobiłam zatem wypad na miasto i mały spacer po sklepach z odzieżą używaną. przejrzałam ubrania w czterech sklepach, podobało mi się kilka, ale niestety były nie w moim rozmiarze, wpadałam w nie, spódniczki mogłam zdjąć bez rozpinania. zaczęłam się zastanawiać co jest tego powodem, że większość ubrań to rozmiar 14..? No có, nie będę dobijać do tego rozmiaru :)  Ale w końcu znalazłam dla siebie bluzkę koszulową i spodniczkę jeans + nowe z metką rajtuzy dla córki na rozmiar 134 cm. za wszystko zapłaciłam 15 zł. Ubrania w bardzo dobrym stanie, wyprane z zapachów produkcyjnych. Wszystko odświeżyłam w domu i mam nowy zestaw ciuszków na wiosnę :) Polecam szukać coś dla siebie w takich sklepach. Można tam znaleźć rzeczy nietuzinkowe, niedrogie w bardzo dobrym stanie.

1 komentarz:

  1. witam, od jakiegos czasu sledze twoj blog , wlasciwie powinnam napisac Pani .. jestem dumna ze za niewielkie pieniadze mozna dobrze zyc , my z mezem rowniez mamy tylko jedna pensje - jego i rowniez wiemy jak to jest kiedy w lodowce pustka, ale Ciebie podziwiam bo masz w domu niezla gromadke a na dodatek kazdy je cos co nie koniecznie inny moze. Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"