piątek, 3 stycznia 2014

Szaliczki na drutach



Ostatnio naszło mnie na robienie wszystkim szalików na drutach, bardzo mnie to odpręża. Wyciągam różne włóczki jakie mam poupychane w szafach. Jedną dostałam w lecie od dobrej duszyczki, a inne mam po spruciu sweterka już nieatrakcyjnego np. Wiem, wiem ktoś powie, że się to nie opłaca, że ceny szaliczków są niskie. Może, ale ja mam z tego dwie korzyści, jedna to nowy szaliczek, druga relaks, a dodatkowo mnie to nic nie kosztuje :) Polecam takie zajęcia na szaro - bure wieczory. Przyjemnie i pożytecznie za razem. 



Oto moje na razie dwa szaliki

3 komentarze:

  1. Witam, Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Mam do Pani prosbe otóż zaczęłam pisać budżet domowy zrobiłam tak jak Pani napisała podzieliłam rubryki z tym, że nie mam zwierząt więc zamienilam to na rubryke dzieci ( pampersy, chusteczki, kremy, kaszki, mleko modyfikowane ) troche mam problem ponieważ mam dośc duzo zapasów (tak sie złozylo ) : mam zaopatrzenie na styczen chusteczek i pampersow, troche kaszek, kremy oprocz tego w domu jest maka, cukier, nawet alkohol (pozostalosci po moich urodzinach) wiec w styczniu napewno tego nie kupie , czy w ramki mam wpisywac na co wlasnie wydalismy pieniadze? a co z tymi zapasami? w lutym napewno wydam wiecej bo bede musiala dokupic rzeczy ktore juz mam po jakim czasie bede wiedziala ile dokladnie wydaje na jedzenie a ile na dzieci? moze wydaje sie to glupie, ale prawie rok sledze Pani blok i wkoncu nabralam sil aby rowniez planowac i prowadzic budzet domowy, kazda rada bedzie dla mnie cenna z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze realne wydatki widać po kwartale. My wpisujemy dokładnie co wydajemy, oraz mamy rubrykę "inne" gdzie wpisujemy dobra "zdobyczne" szacując przybliżoną kwotę. Prowadzenie budżetu na początku wydaje się trudne, uciążliwe i czasem zastanawiamy się po co. Ale naprawdę warto, mamy dzięki temu pełną kontrolę nad naszymi pieniędzmi. Aby osiągnąć pełen obraz naszych dochodów i rozchodów musimy być uczciwi wobec siebie. My prowadzimy budżet od wielu, wielu lat obecnie chyba nie dali byśmy bez niego rady. Życzę powodzenie!!!

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"