czwartek, 29 sierpnia 2013

Ogórki, papryka i śliwki wskakują do słoików!!


W tym tygodniu przetwórstwa ciąg dalszy. Do słoiczków wskakują ogórki, papryka i śliweczki. W domu pachnie powidłami i kiszonymi ogórkami. Jak ja lubię patrzeć na zapełniające się półki w spiżarni. 

W poniedziałek zapakowałam w słoiki ogórki na kiszone, pikle, w musztardzie, sałatkę (ogórki z cukinią). Dziś powidła śliwkowe, nutelkę śliwkową, papryka w sosie słodko - kwaśnym i klasyczna konserwowa. Oj było co robić, dzieci wypestkowały wszystkie śliwki, a nie było ich mało, bo około 17 kg. Bardzo mi pomogli i dzięki temu wyrobiłam się i mam wszystko w słoikach. Wcześniej razem z dziećmi zrobiłam dżemy truskawkowe, malinowe i morelowe. Półeczki przyjemnie się wypełniają, będzie co podjadać w zimie. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"