czwartek, 6 czerwca 2013

Jadłospis obiadowy na tydzień


Dziś kolejna propozycja jadłospisu obiadowego na tydzień. Jadłospis układam w poniedziałek, zaś we wtorek robię według niego zakupy.

Poniedziałek
Krupnik
Bigos z pieczywem
Truskawki z bitą śmietaną

Wtorek
Krupnik
Leniwe

Środa
Piersi kurczaka ala gyros, frytki domowe, sałatka z pomidorów
Lody 

Czwartek
Biały barszcz 
Jajo sadzone, sałata z jogurtem, ziemniaki
Ciasto drożdżowe z owocami

Piątek
Biały barszcz z jajkiem
Naleśniki z białym serem

Sobota
Grochówka
Pizza

Niedziela
Grochówka
Schab w panierce, ziemniaki, sałata z jogurtem i rzodkiewkami
Lody waniliowe z bananem (domowe)

Nie jestem dietetykiem, pisząc jadłospisy dla mojej rodziny kieruję się ich upodobaniami, dietami (alergie, nietolerancje), zdrowiem i kosztem ich przygotowania. Nie piszę tych jadłospisów jako przykład racjonalnego żywienia, ale chcę Wam pokazać jak żywi się moja rodzina, gdy na jedzenie miesięcznie wydajemy kwotę około 700 zł, żywiąc pięć osób, w tym dwoje dorosłych, jednego nastolatka i dwoje dzieci. Pokazując je na swoim blogu mam nadzieję, że ktoś znajdzie tu inspirację. 
Dziękuje wszystkim za ciepłe komentarze, bardzo dużo dla mnie znaczą. 

3 komentarze:

  1. Witam widzę że w jadłospisach powiało latem. Truskawki lody - super. Podziwiam za takie mądre planowanie i wydawanie pieniędzy, ja tak nie potrafię. Bloga czytam od kilku dni. Już skorzystałam z kilku przepisów: bułeczki -wyszły super, omlet z pieczarkami czy pasta z jajkiem i serem białym czy fryty domowe. Poproszę przepis na babkę ziemniaczaną, mus do naleśników i dobry barszcz czerwony. Pozdrawiam Gośka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię Twojego bloga... sama oszczędzam mocno, na 5 osób wydajemy podobnie na żywienie, choć nie karmię nastolatków jeszcze;-) A lada dzień czeka nas jedna pensja więc jeszcze bardziej trzeba będzie pasa zacisnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na blog :), będę korzystać. Dziękuję:).

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"