czwartek, 7 lutego 2013

Przebrania karnawałowe za 9 zł dla całej trójki

Ostatnie chwile karnawału, dzieci imprezują na balach szkolnych i tu pojawiło się kolejne wyzwanie dla mamy z pustymi kieszeniami. Ale co tam, chwila rozmowy z dziećmi i ustalone zostało, że jeden syn chce być "Szalonym Naukowcem", drugi "Czarodziejem", a córka "Baba Jagą". Jak zawsze pierwsze kroki skierowałam do sklepu z odzieżą używaną, tam jest skarbnica pomysłów i potrzebnych rzeczy. Zakupiłam białą, męską koszulę, rozmiar XXXXXXL, w celu stworzenie fartucha dla naukowca za całe 4 zł i kapelusz dla Jagi, nówka z metką za 5 zł. W domu znalazłam koszulę, którą też kiedyś kupiłam w "ciuchlandzie", najstarszemu na zajęcia plastyczne w szkole. Taka pstrokata, ale w odcieniach szarości i fioletu, no i strzał w dziesiątkę - wspaniały początek sukni Jagi. Do tego resztki siatek przeciw owadom, czarnych, stara czarna żorżetowa spódnica i mam gotową Baba Jagę. No to teraz pora na czarodzieja. Mam zwyczaj chowania dziwnych ciuchów "na przyda się", no i odnalazłam cekinową niebieską bluzkę, do tego czarną pelerynę od zeszłorocznego Zorro, dwie godziny pracy i już miałam gotową czapkę welurową w gwiazdki dla czarodzieja i złotą różdżkę. Hurra, Czarodziej gotowy. Został naukowiec, no to do dzieła. Obcięłam rękawy na odpowiednią długość, podszyłam, z odciętych rękawów zrobiłam dolne kieszenie fartucha, znalazła się w domu muszka, koszula w kratkę, beżowe spodnie, gogle do prac warsztatowych (od Taty), żel do postawienia włosów i czarna farbka do malowania twarzy (makijaż imitujący wybuch w laboratorium). Zrobiliśmy identyfikator - dr. nauk bezużytecznych - Instytut Mózgologii Społecznej i mamy gotowy strój "Szalonego Naukowca". Takim oto sposobem powstały trzy przebrania za całe 9 zł. Dzieci zachwycone, córcia chyba będzie spała w "nowej" sukni Baba Jagi po balu. Uwielbiam te chwile, gdy w dziecięcych oczach widać tę iskierkę szczęścia, zachwytu i spełnienia. 



Zdjęcia i opis strojów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"